­

Hmotnost: 72.3 kg
Výkon: 97hp

Ideální motor pro všechna UL letadla. Svým výkonem nenechá za sebou běžné osumdesátky, ale v mnohém je předčí. Žádný sytič, žádné zamrzání karburátoru a starosti s teplotou vody. Je zde dvestěšedesátka pro všestranné využití. Standardně s výškovou kompenzací bohatosti směsi. Při běžném provozu neshltne průměrně víc jak 12litrů za hodinu. Můžete použít  Ba 95,98,100. Avgasem také nepohrdne. Ideální motor i pro náročného zákazníka.
 

 

 

  • 4-taktní, 4 válec, horizontální s protilehlými válci
  • Duojité elektronické zápalování s proměnným časováním
  • Elektronické vícebodové vstřikování paliva s výškovou korekcí a korekcí teploty vzduchu
  • Elektronický omezovač otáček
  • Přímý náhon vrtule
  • 5x uložený klikový hřídel
  • Centrální vačkový hřídel
  • Rozvod OHV
  • Mokrá kliková skříň s integrovaným regulátorem tlaku
  • Vzduchem chlazené válce a hlavy válců
  • Integrovaný alternátor
  • Integrovaný startér
  • Palivové čerpadlo a regulátor tlaku 
Zdvihový objem 2592 ccm
Vrtání 105.6 mm 
Zdvih 74 mm
Kompresní poměr 8.16: 1
Pořadí zapalování 1-3 - 2-4
Směr otáčení Ve směru hodinových ručiček - pohled z kokpitu
Maximum kroutícího momentu 

(ISA podmínky)
218 Nm @ 2700 ot/min
Jmenovitý výkon 

(ISA podmínky)
97 hp @ 3300 ot/min / 82 hp @ 2800 ot/min
Hmotnost 72.3 kg  (včetně veškerého příslušenství, oleje a výfuku)
Alternátor 30 Amp (+/- 15 Amp vlastní spotřeba motoru)
Olejová náplň 2,5 L 
Palivo Běžný bezolovnatý automobilový benzín s min. 95, a také Ba98,Ba100. 

Alternativně AVGAS 100LL.
Co obsahuje dodávka ve standardu?
crate
  • Dvojité elektronické zapalování s proměnným časováním
  • Vícebodové elektronické vstřikování paliva s automatickou výškovou a teplotní korekcí
  • Elektronický omezovač otáček
  • Gumové silentbloky a uložení pro motorové lože
  • Hliníkové prefabrikáty pro chlazení
  • Odstředivý odlučovač oleje/vzduchu (včetně hadic)
  • Vrtulový unašeč
  • Regulátor tlaku oleje
  • Sestava výfuku s tlumičem z nerezové oceli 
  • Jedno elektrické palivové čerpadlo, dva palivové filtry, regulátor tlaku paliva a vzduchový filtr

Další doplňkové sady.

  • Sada čidel EGT 
  • Sada čidel CHT 
  • Sada pro připojení paliva
  • Sada olejového chladiče včetně termostatu oleje
  • Zdvojení řídících jednotek
  • Různé  typy vrtulových unašečů
  • Různé výfukové systémy
  • Akrobatické provedení olejového mazání
  • Dvojitý alternátor...

Nabídka a cena na dotaz.

ULPower

Jednoduše nejlepší motor pro vaše letadlo! Více výkonu - méně váhy!

 

Motory UL Power

UL260i (iS) 

UL 260 je všestranný motor s působivým poměrem výkonu k hmotnosti (72,3kg). Díky svým kompaktním rozměrům jej lze snadno nainstalovat do jednomístných a dvoumístnych UL letadel

 

UL350i (iS)

Díky mírně větší konstrukci (+8 cm širší v porovnání s UL260i), se podařilo zvýšit výkon až na 130 hp. UL350IHPS, je určen pro vrtulníky a vírníky.

Obrázek UL350iS černé ventilové deklíky, vyšší komprese a tím i výkon.

 

UL390i (iS)

O dva válce větší dvěstěšedesátka nabízí vysoký výkon 6-ti válců i přes nízkou hmotnost zástavby. Motor nabízí krásných 120hp trvalého výkonu na obyčejný automobilový benzín.

 

UL520i (iS)

Výkonná UL520 série je ideální nízkou hmotností a výkonem až 200hp. Ideální pro 4-sedadlové Experimentály a rychlé stroje.
Pro piloty, kteří chtějí na obloze vyniknout.

 

 

 

­