­

Hmotnost: 100 kg
Výkon: až 130 hp

Milovníci motorů zcela jistě sáhnou po právě tomto motoru a ty, dle mnohých začínají od pěti válců nahoru. Ani UL POWER nechce tyto fanoušky zarmoutit a tak má vyvinutou svou řadu špičkových šestiválců, které začínají právě tímto motorem. Tento motor upravený na 120Hp je tou nejlepší, byť ne příliš lacinou volbou. Ovšem láska je láska. Nízké otáčky, obrovský kroutící moment, rozumná spotřeba a naprosto nepřekonatelný zvuk linoucí se z jeho útrob nenechá oko suché. Spolu s vrtulemi od Airmasteru nebo MT Propelleru je to opravdu výtečná pohonná jednotka. Není problém na LSA letounech dosahovat parametrů stoupavosti akrobatu. Kdo jej zkusil nemůže odolat jeho kouzlu. Byť jede na obyčejný benzín BA95,... Spotřeba průměrně 18 litrů na hodinu je k tomuto výkonu opravdovou raritou.

 

 

 

  • 4 taktní, 6 válcový
  • Dvojité elektronické zapalování s proměnným časováním
  • Elektronické vícebodové vstřikování paliva (kompenzované tlakem a teplotou)
  • Elektronický omezovač otáček
  • Přímý náhon vrtule
  • 7 x uložená kliková hřídel
  • Centrální vačkový hřídel
  • Rozvod OHV
  • Mokré mazání s regulátorem tlaku
  • Vzduchem chlazené válce a hlavy válců
  • Integrovaný alternátor
  • Integrovaný starter
  • Elektrické palivové čerpadlo a regulátor tlaku, které start motoru i při nepříznivých podmínkách
Zdvihový objem 3888 ccm
Vrtání 105.6 mm
Zdvih 74 mm 
Kompresní poměr 8,16 : 1
Pořadí zapalování 1 - 4 - 5 - 2 - 3 - 6
Směr otáčení Ve směru hodinových ručiček -  pohled z kokpitu
Maximum kroutícího momentu 

(ISA podmínky)
320 Nm @2800 ot/min
Jmenovitý výkon 

(ISA podmínky)
140hp @ 3300 ot/min  120hp @ 2800ot/min
Hmotnost 100 kg (včetně veškerého příslušenství, oleje a výfuku)
Alternátor 50 A
Olejová náplň 4 L 
Palivo Bezolovnatý automobilový benzín s min. 95 Okt. Možnost i Ba98, Ba 100, Avgas 100LL.
Co obsahuje dodávka ve standardu?
crate
  • Dvojité elektronické zapalování s proměnným časováním
  • Vícebodové elektronické vstřikování paliva s automatickou výškovou a teplotní korekcí
  • Elektronický omezovač otáček
  • Gumové silentbloky a uložení pro motorové lože
  • Hliníkové prefabrikáty pro chlazení
  • Odstředivý odlučovač oleje/vzduchu (včetně hadic)
  • Vrtulový unašeč
  • Regulátor tlaku oleje
  • Sestava výfuku s tlumičem z nerezové oceli 
  • Jedno elektrické palivové čerpadlo, dva palivové filtry, regulátor tlaku paliva a vzduchový filtr

Další doplňkové sady.

  • Sada čidel EGT 
  • Sada čidel CHT 
  • Sada pro připojení paliva
  • Sada olejového chladiče včetně termostatu oleje
  • Zdvojení řídících jednotek
  • Různé  typy vrtulových unašečů
  • Různé výfukové systémy
  • Akrobatické provedení olejového mazání
  • Dvojitý alternátor...

Nabídka a cena na dotaz.

 

ULPower

Jednoduše nejlepší motor pro vaše letadlo! Více výkonu - méně váhy!

 

Motory UL Power

UL260i (iS) 

UL 260 je všestranný motor s působivým poměrem výkonu k hmotnosti (72,3kg). Díky svým kompaktním rozměrům jej lze snadno nainstalovat do jednomístných a dvoumístnych UL letadel

 

UL350i (iS)

Díky mírně větší konstrukci (+8 cm širší v porovnání s UL260i), se podařilo zvýšit výkon až na 130 hp. UL350IHPS, je určen pro vrtulníky a vírníky.

Obrázek UL350iS černé ventilové deklíky, vyšší komprese a tím i výkon.

 

UL390i (iS)

O dva válce větší dvěstěšedesátka nabízí vysoký výkon 6-ti válců i přes nízkou hmotnost zástavby. Motor nabízí krásných 120hp trvalého výkonu na obyčejný automobilový benzín.

 

UL520i (iS)

Výkonná UL520 série je ideální nízkou hmotností a výkonem až 200hp. Ideální pro 4-sedadlové Experimentály a rychlé stroje.
Pro piloty, kteří chtějí na obloze vyniknout.

 

 

 

­