
Hmotnost: 100 kg
Výkon: až140 hp
I tento motor jako jeho předchůdci díky zvýšení kompresního pomněru výkonově ožil a nabízí skutečně abnormální výkon pro LSA letouny. Byť omezený otáčkami na výkon 120hp dokáže to co by všichni piloti chtěli mít, reservu na výkonu. Spotřeba paradoxně zůstává stejná jako u UL390i ale motor běží při ještě nižších otáčkách. Jeho chlazení je optimální a max. rozdíl na hlavách se dá dostat pod 15 st C mezi nejchladnější a nejteplejší hlavu. Toto je motor pro využití ve vlečných pracovních LSA letounech, které pak umí plnohodnotně nahradit i legendární vlečné letouny. Pouze spotřebna při vleku vychází ke 22 l/hod. Což při rozdílu ceny a spotřeby běžných motorů, dělá právě z tohoto typu jasného favorita. Všichi znáte rozdíl mezi cenou Ba 98 a AVGAS 100LL. A to nebudeme řešit rnavíc rozdí ve spotřebě, natož tak náklady na provoz letounu LSA a v GA provozu....
- 4 taktní, 6 válcový
- Dvojité elektronické zapalování s proměnným časováním
- Elektronické vícebodové vstřikování paliva (kompenzované tlakem a teplotou)
- Elektronický omezovač otáček
- Přímý náhon vrtule
- 7 x uložená kliková hřídel
- Centrální vačková hřídel
- Rozvod OHV
- Mokré mazání s integrovaným tlakovým regulátorem
- Vzduchem chlazené válce a hlavy válců
- Integrovaný alternátor
- Integrovaná starter
- Elektrické palivové čerpadlo a regulátor tlaku, které usnadňují start i při nepříznivých podmínkách
Zdvihový objem | 3888 ccm |
---|---|
Vrtání | 105.6 mm |
Zdvih | 74 mm |
Kompresní poměr | 9,1 : 1 |
Pořadí zapalování | 1 - 4 - 5 - 2 - 3 - 6 |
Směr otáčení | Ve směru hodinových ručiček - pohled z kokpitu |
Maximum kroutícího momentu (ISA podmínky) |
370 Nm @2800 ot/min |
Jmenovitý výkon (ISA podmínky) |
160hp @ 3300 ot/min |
Hmotnost | 100 kg (včetně veškerého příslušenství, oleje a výfukuku) |
Alternátor | 50 A |
Olejoivá náplň | 4 L US gal] |
Palivo | Bezolovnatý automobilový benzín s min. 98 Okt. Ba 100, AVGAS 100LL. |

- Dvojité elektronické zapalování s proměnným časováním
- Vícebodové elektronické vstřikování paliva s automatickou výškovou a teplotní korekcí
- Elektronický omezovač otáček
- Gumové silentbloky a uložení pro motorové lože
- Hliníkové prefabrikáty pro chlazení
- Odstředivý odlučovač oleje/vzduchu (včetně hadic)
- Vrtulový unašeč
- Regulátor tlaku oleje
- Sestava výfuku s tlumičem z nerezové oceli
- Jedno elektrické palivové čerpadlo, dva palivové filtry, regulátor tlaku paliva a vzduchový filtr
Další doplňkové sady.
- Sada čidel EGT
- Sada čidel CHT
- Sada pro připojení paliva
- Sada olejového chladiče včetně termostatu oleje
- Zdvojení řídících jednotek
- Různé typy vrtulových unašečů
- Různé výfukové systémy
- Akrobatické provedení olejového mazání
- Dvojitý alternátor...
Nabídka a cena na dotaz.