Hmotnost: 72,3 kg (včetně příslušenství, oleje a výfuku)
Výkon: 107 hp
Pokud máte omezenou hmotnost a rozměr, ale chcete více výkonu pak je zde ULPower 260iS s výkonem 107 hp, což je vynikající volba. UL260IS je v podstatě motor UL260i upravený na vyšší výkon kompresním poměrem. Motor používá běžné automobilové palivo s oktanovým číslem 98 a vyšším. Něco koní navíc z něj dělá proti klasické dvestěšedesátce úplného ďábla.
Zdvihový objem | 2592 ccm |
---|---|
Vrtání | 105.6 mm |
Zdvih | 74 mm |
Kompresní poměr | 9.10: 1 |
Pořadí zapalování | 1 - 3 - 2 - 4 |
Směr otáčení | Ve směru hodinových ručiček - pohled z kokpitu |
Maximum Kkroutícího momentu (ISA podmínky) |
240 Nm @ 2800 ot/min |
Jmenovitý výkon (ISA podmínky) |
107 hp @ 3300 ot/min |
Hmotnost | 72.3 kg (včetně veškerého příslušenství, oleje a výfuku) |
Alternátor | 30 Amp (+/- 15 Amp vlastní spotřeba motoru) |
Olejová náplň | 2,5 L |
Palivo | Bezolovnatý automobilový benzín s oktanovým číslem 98 a vyšším. Alternativně i na AVGAS 100LL. |
Co obsahuje dodávka ve standardu?
- Dvojité elektronické zapalování s proměnným časováním
- Vícebodové elektronické vstřikování paliva s automatickou výškovou a teplotní korekcí
- Elektronický omezovač otáček
- Gumové silentbloky a uložení pro motorové lože
- Hliníkové prefabrikáty pro chlazení
- Odstředivý odlučovač oleje/vzduchu (včetně hadic)
- Vrtulový unašeč
- Regulátor tlaku oleje
- Sestava výfuku s tlumičem z nerezové oceli
- Jedno elektrické palivové čerpadlo, dva palivové filtry, regulátor tlaku paliva a vzduchový filtr
Další doplňkové sady.
- Sada čidel EGT
- Sada čidel CHT
- Sada pro připojení paliva
- Sada olejového chladiče včetně termostatu oleje
- Zdvojení řídících jednotek
- Různé typy vrtulových unašečů
- Různé výfukové systémy
- Akrobatické provedení olejového mazání
- Dvojitý alternátor...
Nabídka a cena na dotaz.