­

Hmotnost: 100 kg
Výkon: až140 hp

I tento motor jako jeho předchůdci díky zvýšení kompresního pomněru výkonově ožil a nabízí skutečně abnormální výkon pro LSA letouny. Byť omezený otáčkami na výkon 120hp dokáže to co by všichni piloti chtěli mít, reservu na výkonu. Spotřeba paradoxně zůstává stejná jako u UL390i  ale motor běží při ještě nižších otáčkách. Jeho chlazení je optimální a max. rozdíl na hlavách se dá dostat pod 15 st C mezi nejchladnější a nejteplejší hlavu. Toto je motor pro využití ve vlečných pracovních LSA letounech, které pak umí plnohodnotně nahradit  i legendární vlečné letouny. Pouze spotřebna při vleku vychází ke 22 l/hod. Což při rozdílu ceny a spotřeby běžných motorů, dělá právě z tohoto typu jasného favorita. Všichi znáte rozdíl mezi cenou Ba 98 a AVGAS 100LL. A to nebudeme řešit rnavíc rozdí ve spotřebě, natož tak náklady na provoz letounu LSA a v GA provozu....

 

 

 

  • 4 taktní, 6 válcový
  • Dvojité elektronické zapalování s proměnným časováním
  • Elektronické vícebodové vstřikování paliva (kompenzované tlakem a teplotou)
  • Elektronický omezovač otáček
  • Přímý náhon vrtule
  • 7 x uložená kliková hřídel
  • Centrální vačková hřídel
  • Rozvod OHV
  • Mokré mazání s integrovaným tlakovým regulátorem
  • Vzduchem chlazené válce a hlavy válců
  • Integrovaný alternátor
  • Integrovaná starter
  • Elektrické palivové čerpadlo a regulátor tlaku, které usnadňují start i při nepříznivých podmínkách
Zdvihový objem 3888 ccm
Vrtání 105.6 mm
Zdvih 74 mm 
Kompresní poměr 9,1 : 1
Pořadí zapalování 1 - 4 - 5 - 2 - 3 - 6
Směr otáčení Ve směru hodinových ručiček - pohled z kokpitu
Maximum kroutícího momentu 

(ISA podmínky)
370 Nm @2800 ot/min
Jmenovitý výkon 

(ISA podmínky)
160hp @ 3300 ot/min
Hmotnost 100 kg (včetně veškerého příslušenství, oleje a výfukuku)
Alternátor 50 A
Olejoivá náplň 4 L US gal]
Palivo Bezolovnatý automobilový benzín s min. 98 Okt. Ba 100, AVGAS 100LL.
Co obsahuje dodávka ve standardu?
crate
  • Dvojité elektronické zapalování s proměnným časováním
  • Vícebodové elektronické vstřikování paliva s automatickou výškovou a teplotní korekcí
  • Elektronický omezovač otáček
  • Gumové silentbloky a uložení pro motorové lože
  • Hliníkové prefabrikáty pro chlazení
  • Odstředivý odlučovač oleje/vzduchu (včetně hadic)
  • Vrtulový unašeč
  • Regulátor tlaku oleje
  • Sestava výfuku s tlumičem z nerezové oceli 
  • Jedno elektrické palivové čerpadlo, dva palivové filtry, regulátor tlaku paliva a vzduchový filtr

Další doplňkové sady.

  • Sada čidel EGT 
  • Sada čidel CHT 
  • Sada pro připojení paliva
  • Sada olejového chladiče včetně termostatu oleje
  • Zdvojení řídících jednotek
  • Různé  typy vrtulových unašečů
  • Různé výfukové systémy
  • Akrobatické provedení olejového mazání
  • Dvojitý alternátor...

Nabídka a cena na dotaz.

ULPower

Jednoduše nejlepší motor pro vaše letadlo! Více výkonu - méně váhy!

 

Motory UL Power

UL260i (iS) 

UL 260 je všestranný motor s působivým poměrem výkonu k hmotnosti (72,3kg). Díky svým kompaktním rozměrům jej lze snadno nainstalovat do jednomístných a dvoumístnych UL letadel

 

UL350i (iS)

Díky mírně větší konstrukci (+8 cm širší v porovnání s UL260i), se podařilo zvýšit výkon až na 130 hp. UL350IHPS, je určen pro vrtulníky a vírníky.

Obrázek UL350iS černé ventilové deklíky, vyšší komprese a tím i výkon.

 

UL390i (iS)

O dva válce větší dvěstěšedesátka nabízí vysoký výkon 6-ti válců i přes nízkou hmotnost zástavby. Motor nabízí krásných 120hp trvalého výkonu na obyčejný automobilový benzín.

 

UL520i (iS)

Výkonná UL520 série je ideální nízkou hmotností a výkonem až 200hp. Ideální pro 4-sedadlové Experimentály a rychlé stroje.
Pro piloty, kteří chtějí na obloze vyniknout.

 

 

 

­