­

Hmotnost: 78.4 kg
Výkon: 118 hp

Tento motor uchvátí milovníka vyššího obsahu s poměrně nízkou spotřebou. Ta se pohybuje průměrně okolo 15-ti litrů paliva na hodinu letu. Výkonově předčí běžné stokoňáky a kultivovaným chodem zaujme širokou leteckou veřejnost. Diváci ocení jeho nádherný zvuk a pilot jeho výkon. Tak jako dvestešedesátka tak i tento motor provozujete na běžný automobilový benzín Ba 95,98.100. A když není, tak i na AGAS lze tento motor provozovat. 

 

 

 

  • 4 taktní, 4 válce
  • Dvojité elektronické zapalování s proměnným časováním
  • Elektronické vícebodové vstřikování paliva (kompenzované tlakem a teplotou)
  • Elektronický omezovač otáček
  • Přímý pohon vrtule
  • 5 x uložená kliková hřídel
  • Centrální vačkový hřídel
  • Rozvod OHV
  • Mokré mazání s integrovaným tlakovým regulátorem
  • Vzduchem chlazené válce a hlavy válců
  • Integrovaný alternátor
  • Integrovaný startér
  • Elektrické palivové čerpadlo a regulátor tlaku
Zdvihový objem 3503 ccm
Vrtání 105.6 mm
Zdvih 100 mm 
Kompresní poměr 8 : 1
Pořadí zapalování 1 - 3 - 2 - 4
Směr otáčení Ve směru hodinových ručiček - pohled z kokpitu
Maximum kroutícího momentu 

(ISA podmínky)
305 Nm  @ 2400 rpm
Jmenovitý výkon 

(ISA podmínky)
118hp @ 3300 rpm
Hmotnost 78.4 kg (včetně veškerého příslušenství, oleje a výfukových plynů)
Alernátor 30 Amp (+/- 15 Amp potřeby k dispozici nad motoru / palivové čerpadlo)
Olejová náplň 2,5 L 
Palivo Bezolovnatý automobilový benzín s min. Ba95  

Vyšší benzínyBa98 i AVGAS 100LL mohou být rovněž použity.
Co obsahuje dodávka ve standardu?
crate
  • Dvojité elektronické zapalování s proměnným časováním
  • Vícebodové elektronické vstřikování paliva s automatickou výškovou a teplotní korekcí
  • Elektronický omezovač otáček
  • Gumové silentbloky a uložení pro motorové lože
  • Hliníkové prefabrikáty pro chlazení
  • Odstředivý odlučovač oleje/vzduchu (včetně hadic)
  • Vrtulový unašeč
  • Regulátor tlaku oleje
  • Sestava výfuku s tlumičem z nerezové oceli 
  • Jedno elektrické palivové čerpadlo, dva palivové filtry, regulátor tlaku paliva a vzduchový filtr

Další doplňkové sady.

  • Sada čidel EGT 
  • Sada čidel CHT 
  • Sada pro připojení paliva
  • Sada olejového chladiče včetně termostatu oleje
  • Zdvojení řídících jednotek
  • Různé  typy vrtulových unašečů
  • Různé výfukové systémy
  • Akrobatické provedení olejového mazání
  • Dvojitý alternátor...

Nabídka a cena na dotaz.

ULPower

Jednoduše nejlepší motor pro vaše letadlo! Více výkonu - méně váhy!

 

Motory UL Power

UL260i (iS) 

UL 260 je všestranný motor s působivým poměrem výkonu k hmotnosti (72,3kg). Díky svým kompaktním rozměrům jej lze snadno nainstalovat do jednomístných a dvoumístnych UL letadel

 

UL350i (iS)

Díky mírně větší konstrukci (+8 cm širší v porovnání s UL260i), se podařilo zvýšit výkon až na 130 hp. UL350IHPS, je určen pro vrtulníky a vírníky.

Obrázek UL350iS černé ventilové deklíky, vyšší komprese a tím i výkon.

 

UL390i (iS)

O dva válce větší dvěstěšedesátka nabízí vysoký výkon 6-ti válců i přes nízkou hmotnost zástavby. Motor nabízí krásných 120hp trvalého výkonu na obyčejný automobilový benzín.

 

UL520i (iS)

Výkonná UL520 série je ideální nízkou hmotností a výkonem až 200hp. Ideální pro 4-sedadlové Experimentály a rychlé stroje.
Pro piloty, kteří chtějí na obloze vyniknout.

 

 

 

­